Krohne & Storm

// ADRESSE

Borgergade 6, 6., 1300 København K

Thailand Tours - specialister i rejser til Thailand

Case: Thailand Tours

Thailand Tours er specialister i skræddersyede rejser til Thailand. Bureauet drives af erfarne kræfter fra rejsebranchen og ambitionsniveauet er højt. 

En ferie i Thailand skal være den ultimative tropiske oplevelse, og når det kommer til planlægningen af rejsen, kræver det erfaring og dyb kendskab til landet.

Når du rejser med Thailand Tours får du altid:

– Erfaring og ekspertise

– Skræddersyede oplevelser

– Lokal indsigt

– Problemfri planlægning

– Ro i sindet

– Pakkerejsegaranti

Thailand Tours - skræddersyede rejser til Thailand

Opgaven

Da Thailand Tours I 2023 tager hul på et nyt kapitel i rejsebureauet historie, med nye ejere og en helt ny booking platform kontakter de os med henblik på at styrke den digitale markedsføring.

Da vi har en masse erfaringer med kunder i rejse- og oplevelsesbranchen var vi hurtige til at sige ja tak til opgaven.

Målsætningen var at validere trackingen i både Google Als og Meta Ads og dermed styrke rejsebureauets digitale fundament med henblik på at kunne konvertere mere af den betalte trafik til leads.

Hos Thailand Tours har de heldigvis et team, som har rigtig meget erfaring med online salg af rejser, så vi kunne med vores ekspertise og deres deltagelse hurtigt lave et forbedret digitalt setup, hvor vi tog et mere holistisk syn på markedføringen. I opstartsprocessen blev der hurtigt koblet flere marktingkanaler på det eksisterende setup herunder retargeting og display annoncering.

Sammen med Thailand Tours definerer vi løbende nye opgaver og sætter målsætninger for, hvordan de digitale kanaler kan bidrage til kontinuerlig vækst og udbrede kendskabet til virksomheden, der gerne vil byde endnu flere glade gæster velkommen i Thailand.

Output

Arbejdet blev udført i sammenarbejde med Thailand Tours erfarne ejere, som har en solid erfaring i online markedsføring.

Efter en kort proces blev trackingen implementeret og valideret på tværs af platforme som Google Tag Manager, Google Ads og Facebook Ads og annonceringstiltagene kan nu trackes hele vejen gennem kunderejsen. 

Resultaterne lod heldigvis ikke vente på sig og kort efter opstart kunne vi se en vækst på 67 % i tilgangen af kvalificerede leads, som rejsebureauets konsulenter kunne rådgive om ferieoplevelser i Thailand.

Skal du have valideret og evt. have forbedret dit tracking setup på tværs af dine annonceringsplatforme så kontakt os for en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig.

Besøg Thailand Tours.