Escapeaway
Escapeaway er en rejseplatform hvor du online kan sammensætte din egen individuelle pakkerejse med hotel, fly og lejebil eller transfer. Bag virksomheden står den norske Braganza gruppe, som indenfor Travel & Leisure blandt andet ejer Escape Travel, Ticket, Bra Flyg, Kristianssand Dyrepark m.fl. I 2019 besluttede man at de to rejsebureauer In-Italia og Hideaways, som blev opkøbt i 2018 skulle lægges sammen til én stor og slagkraftig rejseplatform, som skulle kunne betjene gæster fra Danmark, Sverige og Norge under navnet Escapeaway.Opgaven
I rebrandingprocessen for In-Italia, Hideaways og Escapeaway besluttede man at det fremover skulle være Escapeaway, som skulle være brandet bag alt salg af pakkerejser og hotelbookinger, som tidligere var spred ud over tre brands. Der skulle findes et nyt budskab som indkapsler hvad Escapeaway står for, og efter mange overvejelser fald valget på:
Escapeway – Pakkerejser med de bedst anmeldte hoteller
Design din rejse med prisgaranti og nyd ferien på hoteller omhyggeligt udvalgt af passionerede fagfolk
Opgaverne hvor vi bidrog
- Nyt brandbudskab
- Merging af websites med stor fokus på SEO
- Migrering af annoncekonti på Google og Facebook
- Omlægning af facebook, Instagram og Trustpilot sider
- Valg af nyt system til udsendelse af nyhedsbreve
- Sammenlægning af 3 nyhedsbrevssystemer
- Design af nyt website til Escapeaway
- Konceptualisering af et Hideaways “In-Store” koncept
Krohne & Storm var gennem halvandet år med som både strategisk og eksekverende partner på hele projektet i tæt samarbejde med både ledelse og marketingteam hos Escapeaway.
Resultat
Efter halvandet års arbejde blev det nye Escapeaway lanceret primo 2021, med nyt website, sammenlagte social media accounts, nyt system til udsendelse af nyhedsbreve, nye annoncekonti alt sammen med ét nyt og sammenhængende brandbudskab i Skandinavien.